diumenge, 15 de maig del 2011

Nota Informativa


Ara ja fa varies setmanes des de la última actualització del blog. No, no és ni mandra ni que me n’hagi oblidat, senzillament no he tingut temps. Durant les últimes tres setmanes he tingut visita. La Lucineh ha vingut des d’Austràlia per conèixer Àfrica.  Com podeu imaginar, escalar muntanyes, perseguir lleons i girafes i perdre’ns en el fang ocupa gairebé tot  el temps que tens, i tenint a la Luc per aquí entendreu que hi ha coses millors a que dedicar-se que no pas a escriure blogs! Com per exemple preparar sopetes i bullir arròs quan es posa malalta.

Però no patiu, Ambelscollonsalama Tours no s’atura! La guia de com no viatjar pel món segueix i les tres setmanes viatjant per Kenya i Tanzania amb la Luc han donat per molt, per a tant que no podré posar-ho tot en un sol capítol. Així que aneu mirant el blog força sovint perquè en les pròximes setmanes penjaré capítols per (com a mínim) Mombassa, Road Trip, Massai Mara, Kilimanjaro i Últims dies a Nairobi.

Aquesta nit torno cap a casa. La meva aventura Africana ha arribat a la fi (per ara). El contracte amb el que vaig venir s’ha acabat i ja n’estic fart de celebrar les Champions en llocs remots, aquest cop toca anar a al plaça de la Font!  Fins aleshores em tancaré a casa a escriure els capítols finals de  les aventures africanes (amb estones de descans per anar als bars, a passejar per la Rambla, a la platja, sortir amb els amics, pujar aMont-Ral, anar a diades castelleres, buscar nova feina, anar amb bici... vamos, que si tinc temps em posaré a escriure en algun moment).

Un petó a tots i fins molt aviat! (demà)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada